Bir gece başımızı alıp gitsek diyorum
Bir deniz kenarı mı olur,
Bir dağ başı mı olur,
Kaçsak bu kalabalıktan
Bir yer bulsak kendimize
Bir yanımızda şehrin ışıkları
Bir yanımızda kucak dolusu yıldızlar
Orada hiç yemesek hiç uyumasak
Hiç düşünmesek yarını
Sonra unutsak sıkıntısını günlerin
Gecenin karanlığını.
Sonra bıraksak kendimizi sevgiye erdemliğe mutluluğa...
Her nefes alışta duysak yaşadığımızı Sonra kaybolsak bu özgürlükte
Yedi Güzel Adam-Özlem