seher Şahin

Hayat bana artık eskisinden çok daha farklı görünüyor. Bir şeyler kaybolmuş gibi. Mutsuz değilim ama yaşam olumsuzluklarla dolu bir macera sanki.
Reklam
Ve yalnızım... Paylaşılmayan düşüncelerin yalnızlığındayım.
Ben yapayalnız değilim, işim, kitaplarım ve ümidim var benim.
Genel olarak yaşadığım günle baş edebiliyorum. Benim sorunum yann, yarınla baş etmekte zorlanıyorum.
Bazen yaşamaktan nefret ediyorum. Diğer zamanlarda, yaşamayı bütün kalbimle sevdiğim zamanlarda ise hüzünlü bir farkındalıkla yaşamın ne kadar güzel olduğunu ya da ne kadar güzel olabileceğim düşünüyorum. Eğer...
Reklam