hercâi

hercâi
@steelspike
"...ben dünyadan ziyade, kafamın içinde yaşayan bir insanım" Kürk Mantolu Madonna syf.92
kafamı kurcalayanlarda sizce?
sevmek mi? sevilmek mi? söylemek mi? söylememek mi? gitmek mi? kalmak mı?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
iyi ki? iyi ki? iyi ki?
şuraya kendimden bir şeyler yazmasam, çizmesem delirirdim
netlik istedim netlik verdi netlik her zaman iyi değildi olsun yine de netlik, netlikti.
Ümit Yaşar Oğuzcan
aşk başlamadan güzel. kalplerde heyecan, bakışlarda korku olduğu zaman güzel. birbirimize sezdirmemek için çırpınış, başkaları görmesin diye çabalayış,  gözlerim gözlerinin mavisine değdiği zaman aşk başlamadan güzel.