hercâi

hercâi
@steelspike
"...ben dünyadan ziyade, kafamın içinde yaşayan bir insanım" Kürk Mantolu Madonna syf.92
herkes gider ne? bilmiyor muydun sanki sevgili kalbim! neden hala apartman boşluğunun gün ışığı görmeyen penceresinde kuş sesleri beklersin.
Sayfa 22 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
yabancıya söz
içimi kitapla, dışımı sabırla. etrafımı da bana bir şeyler katan, beni benden eksiltmeyen insanlar ile dolduracağım.
kendi olarak, sana gelen sana gereksinimi olmadan, seni isteyen sensiz de olabilecekken, senin ile olmayı seçen kendi olmasını, senin ile olmaya bağlayan o, işte...
kafamı kurcalayanlarda sizce?
sevmek mi? sevilmek mi? söylemek mi? söylememek mi? gitmek mi? kalmak mı?