Eslm

Eslm
@stellagrant
Diziler, filmler , kitaplar vb. konular üzerinden sohbet etmeyecekseniz dm atmayın engellerim. • youtube.com/channel/UCZB1bP...
öğrenci
boş insan
7 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Eskiden derdim ki; İnsanın başına gelebilecek en kötü şey bir gün yapayalnız kalmasıdır. Öğrendim ki; Hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey; Yapayalnız hissetmesine neden olacak insanlarla yaşamasıdır. ~Goethe
Reklam
Baktım gökyüzüne çaresizce; Tek bir yıldız bile yoktu. Onlarda bırakıp gitmişlerdi beni, Tıpkı herkes gibi... ~eslm
Hayatımız bir labirent, tek çıkış yolumuz ölüm mü yoksa bir labirentin devamı mı?
Alaska young

Eslm

, 1000Kitap'a katıldı.