stepanlunin

stepanlunin
@stepanlunin
adı lâzım değil baş harfi "r"ye..
bir insana inanabilmek için onca yılımı hebâ etttim, az bir şey değil bu, sırf inanabileceğim bir insanı bulabilmek için geçen onca zaman..kendimce inanabileceğim, inandığım birini buldum, sonuna kadar inandım, geriye kalan ömür bakiyemi sırf o'na inanmaya adamaya hazırdım, ters tepti, yüzüstü bırakıldım. tek bir kişi diyordum, inanabileceğim, bana inanabilecek, beni anlamaya çalışmaktan asla imtinâ etmeyecek tek bir kişi..o'na birçok hasletler, birçok mânâlar yüklediğimle kaldım, ben sâdece sevdiğim biri tarafından değil dahası sevmekten öte inandığım kişi tarafından yüzüstü bırakıldım. bu hayâl kırıklığını aşmaya çalışmak kolay değil, aşıp aşamayacağım da muammâ. birine inanabilme hissiyâtımı kaybetmiş gibiyim. işte bâzı insanlar; ansızın hayâtınıza sızıp, sizde zâten bitmeye yüz tutmuş -ama onlarda her dâim yeşermeye meyyâl- umutları, inançları (ç)alıp gidiyor sizden. siz de öylece bakakalıyorsunuz giden geminin ardından. birkaç aydır kendimi toparlamaya çalışıyorum, bozuma uğramış hâlet-i rûhîyemi onarmaya gücüm yetecek mi bilmiyorum. durup düşündüğümde hâlâ bana o'nu hatırlatıyor birçok şey, gittiğim ve gitmekten imtinâ edeceğim yerlerden tutun da yaptığım ve yapmaktan imtinâ edeceğim birçok şeye değin, hemen her şeyde o'na dâir izlere rastlıyorum; acılar yeşeriyor sâdece. umutlar yeşermeye meyyâl o insana dâir bende filizlenen tek şey keder. buğzetmek istemiyorum ama bende çok az bulunan şeyleri alıp götürdüğü için çok kırgınım o'na, yine de nâfile biliyorum, hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, size yıllarca en yakın olan insan, bir gün ansızın en uzağınıza düşüveriyor. kayıtsız kalabilseydim o'na, sevmediğimi anlayacaktım, bir an olsun kayıtsız kalamadım ama o her an kayıtsız bana. bu iletiyi "o" okursa diye yazdım, belki de okumayacak ama şunu bilsin istiyorum;
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

stepanlunin

, 1000Kitap'a katıldı.