lermania.

lermania.
@stozdag
..
En içten hisler karşısındakine anlatılmadıktan sonra ne değer taşır ki? ~Stefan Zweig
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni düşünmek güzel şey, seni düşünmek ümitli şey dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey... ~Nazım Hikmet
Edebiyat
"Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı" ~Cemal Süreya
Edebiyat
Bizi değiştirmeye çalışanı değil bize " böyle güzelsin hep böyle kal olur mu?" diyen kişileri sevelim... Onlar daha çok hakediyor sevilmeyi ~lermania
Edebiyat
İki çeşit insan vardır; Zaten kırılmış bir kızsın da şiiri dinleyip ezbere bilen, şiiri atlayan... tarafını seç ~lermania
Anket