n.

n.
@stronger01
1,2,1,2,test,test…C’est bon,vous m’entendez?Ah mince,je crois qu’il n’y a plus personne.
“Sessizliğin en sessizine aidim,benim için doğrusu bu.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kendim için fazla ağır,sizin içinse fazla hafifim.”
“Senin bakışın sayesinde yaşıyorum.”
“Mutluluk bir açıdan gerçek,huzur ise hiçbir şekilde değil.”
“Belki en çok seni sevdiğimi söylediğimde de söz konusu olan gerçekten sevgi değil;sevgi,senin içimde çevirip durduğum bıçak olman.”