n.

n.
@stronger01
1,2,1,2,test,test…C’est bon,vous m’entendez?Ah mince,je crois qu’il n’y a plus personne.
“Sen izin verdiğin sürece elin elimde.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Uyuyamamak demek,sormak demek;zaten cevabı bulsa,uyumayı başarırdı.”
“Senin buradaki varlığına mı ihtiyacım var besin olarak?”
“Seni kötü mektup arkadaşı,seni şeytan,seni melek,seni-seni ne? Hiçbir şey,kucağında sessizce kalmak.”
“…ve bir kez,on kez,bin kez,sürekli senin yanında olmak istiyorum.”