Yaratıcı gücü niye kabullenmiyorsunuz bir türlü anlayamıyorum. İlla insan karakterleri, duygularıyla bezenmiş bir Tanrı olması şart mı? Senin inandığın şey tamamen dogmatik. Dinin ezeli belli, semavi dinlerden önce yüzlerce, belki de binlerce din var. Neden illa Allah olmak zorunda. Benim niye zoruma gitsin ki? Ben inanmamın manasız olduğunu çözdüğüm zamanlarda büyük bir hayal kırıklığına uğramıştım. Ve hala diyorum ki, keşke semavi dinler gerçek olsaydı da, cennetime kavuşmak için elimden geleni yapsaydım.