Olgunlaştıkça kimseyle uğraşasın gelmiyor. Kendini yetiştirememiş insanlardan uzaklaşıyorsun. Seni hasta edecek insanlarla birlikte olmaktan vazgeçiyorsun.
Freud
Ben sabrı, içinde bulunduğun stresli dönemin için gösteriyorum; sen her şeyi söyleyebil, giderek daha da çirkinleş diye değil. Bir anda ip bir koparsa onun tekrar birleşmesi anca rüyalarında olur.
Ne güzel her şey geçmişte kaldı dedikten sonra tarihin tekerrür etme gibi bir huyunun olduğunu unutarak rehavete kapılmak ve gene aynı şeyleri yaşamak. Niye ulan niye?