Her yaptıklarımıza yakışır şekilde karşılık alabilseydik, mükemmele yakın insanlar olarak büyürdük. Yapılan her kötülüğün eşit bir bedeli, her iyiliğin eşit bir bedeli olmasıyla yetişkinler çocuklardan bile daha iyi olurdu; çocuklar bu sistemi öğrenirken, yetişkinler tecrübe etmiş, öğrenmiş olacaktı.