eloise

eloise
@stuckinmybrain
üstü başı kahve lekesi
buyumekten nefret ediyorum
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
iyi geceler, ben hâlâ çocuğum.
ruh halim karmasik ve kotu oldugunda ne okuyacagimi asla secemiyorum
bazen kitap okumanin bana yarar saglayip saglamadigini cok fazla dusunuyorum kitap okumak icin insanlardan uzaklasiyorum uzaklastikca insanlara katlanamiyorum ve insanlara katlanamadikca o ortam beni daraltiyo oraya bir anda sigamamaya basliyorum