(1) size bir şey söyleyebilir miyim?
(2)ne?
(3)neymiş?
(4) tabii.
(5) evet.
(1) beni düşündüğünüz için..teşekkür ederim. Bir de hepinizin hayatta kalmasına çok sevindim. Sizin gibi arkadaşlarım olduğuna çok seviniyorum.
- tek şuna cevap ver yeter!!! Herkes..hepsi iyi mi?!!
+..Ah..ondan mı korkuyordun?
- e herhalde yani.
+ merak etme, iyi olmayan bir tek sendin Yuiçiro.