"Başarmıştım! Zihnime, kendini ifade etme şansını verecek olan şey başlamıştı. Evet, dudaklarımla konuşamıyordum ama şimdi sözlerden daha kalıcı şeylerle konuşacaktım;yazılı sözcüklerle."
"... yüzünüzdeki bir yara veya yara izini, eğer siz kabullenmişseniz ve sizin için önemli değilse, başkaları da kabullenir ve onlar içinde önemli olmaz. Ama siz bunu kabul etmemişseniz ve önemsiyorsanız, başkaları da bunu dikkate alır ve önemserler. Bu, auraların konuşmasıyla ilgilidir. Burada önemli olan insanın kendini olduğu gibi kabul etmesi ve severek,iç güzelliğini ön plana çıkartmasıdır."