Sude

Sude
@sudeeture
"Ben seni kötüleyemem hiç. Çiçekli bir yol vardı, yürüdüm derim. Ayaklarıma dikenler battı ama her Ormanda olur böyle şeyler derim."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İnsan, en çok kendine geç kalır. Ne affı tamamdır Ne vedası. Ve ömür, Tam "anladım" dediği yerde susarak biter."
"Beni herkes sevdaya Asi sanır, oysa aşk Beni nerde görse tanır Hasret tanır, Zulüm tanır, Ölüm tanır, Yüzüm yüzünden utanır."
"Sonra aramıza Şehirler, ülkeler belki Dünyalar girecek hiç Karşılaşamayacağız Kader ağlarını örmeyecek Bizi bir araya getirmek için Sonra birimiz öleceğiz Değerimiz bunu hiç bilmeyecek.."
"Ne çıkar yanımda olmasan, Kalbim senden ibaret değil mi..? Uzaktan sevmek zor demişsin. Etme sevdam..! Görmeden sevmek ibadet değil mi?"