Sude

Sude
@sudeeture
"Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı? Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen uzaktayken hicran duyulmaz mı?"
Reklam
"Aşk; görmekten çok özlemeyi sever, Dokunmaktan çok düşlemeyi.. Ve aşk öyle haindir ki; Nerde imkansız varsa gider onu sever."
"Aşkın matematiği gariptir lavinia, 2'den 1 çıktığında 0 kalır."
"Kaldı işte; Çayımız bardakta.. Çocukluğumuz sokaklarda.. Mutluluğumuz kursağımızda.. Sevdiklerimiz uzaklarda.. Gülüşlerimiz fotoğraflarda..."
"Velhasıl kelam; Kalp herkeste var, yürek başka bir şey."
Reklam