Sude

Sude
@sudeeture
"Öğrendim ki... İki insan aynı şeye bakıp Tamamen farklı şeyler görebilir."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Çünkü insan, dünyadan değil, kendisinden kaçar. En karanlık çıkmaz sokaklar, kendi içimizdekilerdir."
"Bir şeyin kalbini kırması için illa yanlış olması gerekmez ki."
"İçimin bir zamanlar ne kadar ölü olduğunu asla bilmediler, şimdi nasıl çiçek açtığımı da asla anlamayacaklar."
"Yazık! Dünyada yalnızca tek bir varlığı tutkuyla sevmeniz, onu tüm kalbinizle sevmeniz ve karşınızda durup sizi görmesi, size bakması, sizinle konuşması, size cevap vermesi ama sizi tanımaması ne yazık!"