Herkesin çok beğenmesinin aksine benim araya çokça zaman ve başka kitaplar soktuğum bir kitaptı nedense elime bir türlü almak gelmedi içimden. Betimlemeler o kadar uzun ki bence insan konunun en başında neyden söz ediyor onu hatırlayamıyor bir süre sonra. Konu olarak son bölümleri gerçekten oldukça etkileyiciydi. Ancak bazı gerçekleri açığa kavuşturmak için yaklaşık 300 sayfa beklemeye gerek yoktu. Benim beklentimin çokça altında kaldı bu sebeple. Yine de yazarın başka kitaplarına yeniden şans tanımayı düşünebilirim.
Merhaba sevgili okurlar,
Öncelikle benim için son derece tahmin edilebilir ve etkileyici olmayan bir kitaptı. Mutlu hissettirdiği ve sıcak bir ortam yarattığı konusunda diğer okurlarla aynı düşüncedeyim ancak olayların sonuçlanması bana göre biraz fazla uzundu. Neticede siz 380 sayfalık kitabın 200 küsur sayfasında olsanız da ilerideki son 180 sayfa da ne olacağını az çok tahmin ediyorsunuz. Bu sebeple gereksiz uzun tutulmuş hikayeydi. Yine de kitabı olumsuz bir düşünceyle sonlandırmadım. :)