Müthiş bir gerilim kitabıydı. Aşırı akıcı bir anlatımı vardı. Hiç elimden düşürmek istemedim. Okurken her şey rahatlıkla kafamda canlandı. Ve olaylar hiç beklemediğim gibi çözüldü. Tam bi ters köşeydi bence. Bir gerilim türünde kitap okumak istiyorsanız net bu kitaba bir bakmalısınız. Şimdiden okuyacak olanlara iyi okumalar.