Kesinlikle herkesin okuması gereken harika bir kitap.klasik kitapları genelde sıkıcı bulmama rağmen bu kitap bir başka.Aşırı akıcı ve okurken sizi duygudan duyguya sürükleyen muhteşem bir eser.Bilinmeyen kadının Bay R'ye karşı hissettiği şey aşk mıydı yoksa takıntımı bunu asla çözemedim ve sanırım bu soru her zaman cevapsız kalıcak.