Sude

Sude
@sudewm
Smile To Life
-Sanırım bir şekilde sana aşık oluyorum. Bu başıma ilk gez geliyor, biliyor musun? +Daha önce hiç aşık olmadıysan, bunun aşk olduğunu nerden biliyorsun ? -Çünkü hissediyorum. +Nerede ? -Karnımda. Sıcacık. Hep orada bir yumru olurdu. Ama şimdi geçti.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ağlayınca geçmiyor anlıyor musun? Geçmiyor...
Edebiyat
Mutlu olmakla mutsuz olmanın arasında bir yerde kaybolup gitmekten korkuyorum.
Edebiyat
"Hayat hep bu kadar zor mu? Yoksa sadece çocukken mi böyle?" "Hep böyledir."
Edebiyat