sueda

sueda
@sueda_6
"Ölülerin yanından onları görmeden geçip gitmek, çok eskiden beri insanlığın alışkanlığıdır."
Sayfa 301·Kitabı okudu
Reklam
"Ölüm her zaman bir zaman meselesi olmuştur."
Sayfa 298·Kitabı okudu
"Dünya anlamını tümüyle yitirmişse gözyaşlarının bir anlamı kalır mıydı."
Sayfa 250·Kitabı okudu
"Öldü, hepsi bu, neden öldüğünün önemi yok, bir insanın neden öldüğünü sormak saçmadır, neden öldüğü zamanla unutulur, yalnızca bir tek sözcük kalır geriye, öldü..."
Sayfa 187·Kitabı okudu
"İnsanların yüreğindeki güç yalnızca yüzlerine ya da bedeninin çevikliğine bakarak değerlendirilemez."
Sayfa 178·Kitabı okudu
Reklam