Moralin bozuk olduğunda, yanında birine gerçekten ihtiyacın olduğunda, anlatamaya ihtiyacının olduğunda her zaman yanındayım diyen insanların sana nasılsın diye bile sormaması...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
insanın hiç bir yerde kendine ait hissetmediği bir yaşam ne kadar kolaydı. Kalabalığın içinde yalnızlığı hissetmek miydi asıl yalnızlık yoksa gerçekten yalnız olmak mıydı? kimsesi olmamak mı yoksa sadece o insanların seni mutlu edemediği için yalnız hissetmek mi?
kendini bir yere asla ait hissetmemek mi?