suwdeee

suwdeee
@sufaragirl
Belki sahip olduğumuz çoğu şey çoktan kaybettiğimiz şeylerdir Belki umut sandığımız bir çok şey de bizi umutsuzluğa götürenlerdir
Moralin bozuk olduğunda, yanında birine gerçekten ihtiyacın olduğunda, anlatamaya ihtiyacının olduğunda her zaman yanındayım diyen insanların sana nasılsın diye bile sormaması...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gidiyorum gözüm yaşlı Hatıran har yüreğime Sen sev yağmurları Yağmurlar yağsın üzerime...
Şarkı Değil Daha Başka Bir Şey
🍂Küçük bir mutluluk istiyorum. o kadar küçük olsun ki, istemesin kimse benden onu. Nazım Hikmet ✨
vurur... vurur... vurur...
insanın hiç bir yerde kendine ait hissetmediği bir yaşam ne kadar kolaydı. Kalabalığın içinde yalnızlığı hissetmek miydi asıl yalnızlık yoksa gerçekten yalnız olmak mıydı? kimsesi olmamak mı yoksa sadece o insanların seni mutlu edemediği için yalnız hissetmek mi? kendini bir yere asla ait hissetmemek mi?