suwdeee

suwdeee
@sufaragirl
Belki sahip olduğumuz çoğu şey çoktan kaybettiğimiz şeylerdir Belki umut sandığımız bir çok şey de bizi umutsuzluğa götürenlerdir
Bir yerden sonra anlıyorsun kafaya takmayıp salman gerektiğini ama anlayana kadar da yeterince çökmüş oluyorsun...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sanırım arkadaşım dediğim insanların arkadaşı değilim...
Gün geçtikçe kimsenin hayatında önemli biri olmadığını ve olamayacağımı daha da iyi anlıyorum... Ben kendime yeterim diyip kenara çekiliyorum ama başımı koyacak omuz bulamayınca kendime yetmeye çalışmaktan da yorulduğumu fark ediyorum.
Ne zaman seni düşünsem Bir ceylan su içmeye çok iner Çayırları büyürken görürüm Her akşam seninle Yeşil bir zeytin tanesi Bir parça mavi deniz Alır beni ... İlhan Berk
İnsanlar yoruyor insanı... insanın en büyük düşmanı yine insan değil mi sonuçta... Ama en yorucusu da; Değer verdiğin insanın seni yorması değil mi aslında... Kıymet verdiğin birinin seni görmemesi, duymaması değil mi? Sevdiğin birinin seni değil de bir başkasını görmesi değil mi?