"Hayatta bazen düşebiliriz. Canımız acıyabilir, dizlerimiz kanayabilir." güven verici şekilde ellerini sıkıp parmaklarının üstüne öpücüklerimi sıraladım. "Ama önemli olan o an çektiğin acı değil, o acıya rağmen düştüğün yerden kalkmadır. Ayağa kalkması başarırsak diğer tüm sıkıntıların üstesinden gelebiliriz. O yüzden ilk işin ağlamak olmasın tamam mı?..."