şüheda doğru

şüheda doğru
@suheda321
Düşünmüyorum yine de var mıyım? Don’t try to be different. Just be good. To be good is different enough.
Cem Adrian
Kaybolurken ay ışığı, üşür sokak çocukları.. Yetişmiyor duaları, kapalı hep kapıları.. Duyulurken adımları, titrer sokak lambaları.. Şehrin yalnız aşıkları, söylerler şarkılarını..
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
en sevdiğin stefan zweıg kitabı ???
Unutmak zaman ister demiştim, yanılmışım.. Zaman değil yürek istiyormuş.. Oda sende kaldı .
Y.Erdoğan: Neymiş, birini seviyorsak serbest bırakacakmışız, dönerse bizimmiş dönmezse hiç bizim olmayacakmış. Güvercin besliyoruz sanki.
Yarın bizi beraber görenler "kimdi o yanındaki" diye sorarlarsa beni detaylı anlatma. Kısaca; "ömrümün geri kalanı" dersin .