şüheda doğru

şüheda doğru
@suheda321
Düşünmüyorum yine de var mıyım? Don’t try to be different. Just be good. To be good is different enough.
en sevdiğin stefan zweıg kitabı ???
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Unutmak zaman ister demiştim, yanılmışım.. Zaman değil yürek istiyormuş.. Oda sende kaldı .
Y.Erdoğan: Neymiş, birini seviyorsak serbest bırakacakmışız, dönerse bizimmiş dönmezse hiç bizim olmayacakmış. Güvercin besliyoruz sanki.
Yarın bizi beraber görenler "kimdi o yanındaki" diye sorarlarsa beni detaylı anlatma. Kısaca; "ömrümün geri kalanı" dersin .