şükran yılmaz

şükran yılmaz
@sukran04
Gidiştir ya aşk kendinden kendi uzağına... "Sende bulduklarım değil; sensiz kaybettiklerimdir" feryadına inlemektir aşk.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hu! Aşk diye yoluna geldim.Ey hızır bekleyen hazır mısın"
Hayatımın başlıca niteliği insanlar hakkında yanılmak ve gereksiz düşüncelere kapılmak galiba