Güzel melodiler dinlediğimde yazı yazmak geliyor içimden. Beni ben yapan, insan yapan şey bu sanki. Şimdi eskiden olsa buraya Sümerler'e teşekkür ederimi yapıştırırverirdim. Belki biliyorum işte diyebilmek ve bunu kanıtlamak için, belki de kendimi onaylatmak için. Oysaki üzerine düşününce durumun göründüğünden farklı olduğunu görebiliyoruz; Hz. Adem döneminde inen sahifeler var. Benim ilk insan kabul ettiğim kişidir. Peki nasıl olurda daha sonradan Sümerler'in icat ettiği veya bulduğu söylenir. Şükürler olsun Rabbime, bana yazı yazmak gibi güzel bir nimet verdiği için.