📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Benim ondan başka dileğim yok ki. Hayalimde yalnız o yaşıyor. Etrafımda yalnız onunla ilgili olan şeyleri görüyorum. Ondan istemeyerek ayrılıncaya kadar onlarla oyalanıyorum. Ah Wilhelm, nedir bu kalbimin bana ettiği!"
"Biz insanlar daima ilk izlenime değer veririz. İnsan en inanılmayacak şeylere kanabilecek yaradılıştadır ama bi kez de kafasına bir şey yerleşti mi, onu söküp atmak isteyenin vay haline!"
"Sabahleyin uyandığımda, güneşi bütün parlaklığı ve güzelliği ile görünce "Bugün onu göreceğim!" diye haykırıyorum. Artık gün için başka hiçbir dileğim yoktur. Her şey bu ümidin içinde eriyip gidiverir."