Benim için eğlenceli bir okuma oldu. Celal hocanın bazı söylemleri kimilerini rahatsız edebilir ama bilimsel ve eleştirel düşünmeyi kendine felsefe edinmiş ve hayatı başarılarla dolu olan bir insan olduğunu kabul ederek okumak gerekir diye düşünüyorum.
Türkiye’de herkes her şeyi kendine hak görüyor ama bu çok yanlış bir yaklaşımdır. Herkes her şeye ulaşamaz, ulaşmamalı da! Öncelikle hak etmek gerekir.