Sultan

Yüksek sesle, " Diğerleri dışımdan konuştuğumu duysa deli olduğumu düşünürler" dedi. "Ama deli olmadığıma göre umrumda değil. ..."
Sayfa 46·Kitabı okudu
Reklam
Denizde lüzumsuz konuşmamak bir erdem sayılırdı ve yaşlı adam daima bunu böyle görür, saygı duyardı. Ama rahatsız edecek kimse olmadığından artık çoğu sefer düşüncelerini yüksek sesle söylüyordu.
Sayfa 46·Kitabı okudu
"Kendini sıcak tut ihtiyar" dedi çocuk. "Unutma eylüldeyiz."
Sayfa 21·Kitabı okudu
Şanslı olmak daha iyidir. Ama ben titiz olmayı yeğlerim. O zaman şans yüzüne güldüğünde hazır olursun.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Yalnızca artık şansım yok. Ama kim bilir? Belki bugün olur. Her gün yeni bir gündür.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Reklam