Yüreğimin en derin yerinde hissediyorum seni,
Acı ve sessiz çığlıklar atarken.
Saniyeler içinde nefesini duyuyorum,
"Gitme, gel…" der gibi tüm imkânsızlıklara rağmen,
Hissediyorum seni.
Yaşamaya dair bir inanç yok gözümde,
Sevinç desen nafile,
Gözyaşlarına boğuldum yokluğundan
"Gitme, gel…" der gibi tüm imkânsızlıklara rağmen,
Hissediyorum seni.
Sırtım dönük, bir ağacın altında,
Bekliyorum seni,ruhumun sesi,
"Gitme, gel…" der gibi tüm imkânsızlıklara rağmen,
Hissediyorum seni.
Sen benden gittin gideli,
Küsüm tüm insanlığa, martılara,
Atakum sensiz sesleniyor gökyüzüne.
"Gitme, gel…" der gibi tüm imkânsızlıklara rağmen,
Hissediyorum seni.
Her şey eksik senin yokluğundan
Her gün Meriç sensiz akıyor,
Güneş sensiz doğuyor, ay sensiz parlıyor.
"Gitme, gel…" der gibi tüm imkânsızlıklara rağmen,
Hissediyorum seni.
Sessizlik içinde kayboluyorum, her geçen gün.