Sultan Örnek

Sultan Örnek
@sultanornek
Kişisel Gelişim EFT &NLP Teknikleri Bioenerji Uzmanı Numeroloji Analizi Sosyal Hizmet Mezunu Laborant ve Veteriner Sağlık Okuyor Sosyoloji Okuyor Psikoloji Arkeoloji Kültür Sanat ve Bilgi
Sosyoloji- Sosyal Hizmetler-Laborant ve Veteriner Sağlık
Kırıkkale
12 okur puanı
Haziran 2024 tarihinde katıldı
Yarım kalınmışlık zirvesinde, soğuk rüzgar esintisiyle ufukta görülen bir yara çizgisi,hayal kırıklığının hissediliş hali ,umursamazlıktan ötürü yorgun ve sefil gönül! Ne olacağını bilememek, arafta sıkışıp kalmak ,gitmek ve gelmek arasında... Vazgeçmek ve direnmenin tam ortasında, ne yapacağını bilememek. Bir yan umut dolu yarınlar, Diğer yan, yaranın içinde yarınlar. Yarınlara dair sorunlar, derin sancılar, acı haykırışlar ile dökülen yağmur damlası, gizlenen yıldız taneleri. "Seninleyim sonsuza dek" diyen dağın başına süzülen ayın ışığı. Güzelliklere merhaba 🧡😊🌷 Yazan Sultan Örnek
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Gitme, gel der gibi"
Yüreğimin en derin yerinde hissediyorum seni, Acı ve sessiz çığlıklar atarken. Saniyeler içinde nefesini duyuyorum, "Gitme, gel…" der gibi tüm imkânsızlıklara rağmen, Hissediyorum seni. Yaşamaya dair bir inanç yok gözümde, Sevinç desen nafile, Gözyaşlarına boğuldum yokluğundan "Gitme, gel…" der gibi tüm imkânsızlıklara rağmen, Hissediyorum seni. Sırtım dönük, bir ağacın altında, Bekliyorum seni,ruhumun sesi, "Gitme, gel…" der gibi tüm imkânsızlıklara rağmen, Hissediyorum seni. Sen benden gittin gideli, Küsüm tüm insanlığa, martılara, Atakum sensiz sesleniyor gökyüzüne. "Gitme, gel…" der gibi tüm imkânsızlıklara rağmen, Hissediyorum seni. Her şey eksik senin yokluğundan Her gün Meriç sensiz akıyor, Güneş sensiz doğuyor, ay sensiz parlıyor. "Gitme, gel…" der gibi tüm imkânsızlıklara rağmen, Hissediyorum seni. Sessizlik içinde kayboluyorum, her geçen gün.
Çok uzaklardan bir seher yeli esti geçti yeniden, her geçen rüzgar maziyi anlatıyordu teker teker. Sensizlik ile çırpınan kalbim , durmadan dağa taşa bağırıp çağırıyordu. Adım adım yokluğuna alışıyorken gönlümün sesi, yüreğimin içinden dipsiz kuyulara çarpan gözlerin, gökyüzüne doğru seyir etmişti çoktan. İyi Geceler 🙂