Çok uzaklardan bir seher yeli esti geçti yeniden, her geçen rüzgar maziyi anlatıyordu teker teker. Sensizlik ile çırpınan kalbim , durmadan dağa taşa bağırıp çağırıyordu. Adım adım yokluğuna alışıyorken gönlümün sesi, yüreğimin içinden dipsiz kuyulara çarpan gözlerin, gökyüzüne doğru seyir etmişti çoktan.
İyi Geceler 🙂