İsmiyle ,arka kapağındaki yazısıyla ilginç gelip heyecanla başladığım ,akıcılıyla hoş devam eden bir kitaptı ilerledikçe Macidenin yolculuğunu merak ederek ilerledim ama sonu boşta kalmış hissettirdi keşke az daha ilerleyip iyi veya kötü bi sona bağlansaydı hikaye!