S

S
@sumeyb
oysa ben akşam olmuşum, yapraklarım dökülüyor usul usul, adım sonbahar.
Milyonluk şehirlerde de yaşasa insanoğlunun hayatında bir yalnızlık, bir kendi içine çekilme günleri doludur. İçimizdeki sevinçleri, kederleri paylaşacak insan nerede? En yakınlarımızdan bile uzaklaştığımız, derdimizi kimseciklere söyleyemediğimiz günlerimiz olmaz mı? Karı, koca, ana, oğul, kardeş, baba hepsi ayrı ayrı kederlenir ayrı ayrı üzülür. Kendi kendimiz kadar kim paylaşır derdimizi? Gün olur arkadaş, dost, sevgili, oğul, ana, baba, kardeş hepsi elimizi bırakıverir. Sait Faik Abasıyanık
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ve denize bir dakika durup bakmaya vakitleri olmadığını söyleyen bu insanlar ne zevksiz mahluklardı. Sait Faik Abasıyanık
Gökkuşağı gibi bir deniz kabuğu kalbim Dingin denize kürek çeken; Hepsinden sevinçli kalbim
Uygun şartlar altında, en korkunç suçları işleyecek kapasiteye sahibiz. Çıkan her krizin yeni bir vahşetle sonuçlanmadığı, her gazetenin savaş ve şiddet haberleriyle dolu olmadığı bir dünya hayal etmek... Şey, bu insanların insan olmayı bıraktıkları bir dünya hayal etmek olur. 🎬 The Invasion
"Gerçek her zaman orada. Onu görsek de görmesek de. Görmeyi seçsek de seçmesekte. Gerçek, ihtiyaçlarımızı ya da isteklerimizi önemsemez. Hükümetkerimizi, ideolojilerimizi, dinlerimizi önemsemez. Sürekli pusuda bekler. Bir zamanlar gerçeğin bedelinden korkardım. Şimdiyse sadece soruyorum: Yalanların bedeli nedir?