suna adıgüzel

suna adıgüzel
@sunammm
Müzik Öğretmeni
İyi olun. İyilik kazanacak
26 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
tüm güzel sevenlerin sancısıdır bu mısra
Zevahirde aptal belleme beni bilirdim, onu severdin Gidişin sevmeyişinden ağır basar bense kal diye yalan söylerdim
Reklam
Ben geceyi maviye boyar, sen o gülüyor sanırdın
Depremi bende yaşar, başka şehirlere onda taşınırdın
Yalnızlık, fermuarı bozuk bir valiz gibi içine her şeyi sığdırıyor ama kapatamıyorum
Tanrıya lafım yok, kaderin kederine de İmanın şartlarını öğrendim, iman etmeyi de Kaç dua, kaç namaz sonrası döneceksin bilmiyorum Tanrı da konuşmuyor artık benimle
Reklam