Kalbinin resmi tutanağında
ıslak imzamın olmadığı
ağır kayıplı bu hikâyenin
son sözlerini de al yanına
Az biraz daha kır beni
biraz daha incit
yap hadi son kıyağını
Platonik bir veda olsun bu gidişin, gittiğini görmeyeyim mesela
Yetimhanede büyümüş bir çağ, edepsiz
anıların anlatıldığı bir zamanda git, adını
anmak mümkün olmasın şahadetinde bile şairlerin
Bir şiirde bile geçme, ben okumayayım mesela
Refakatçisi olduğum kasvetli bir
gecenin ayazında, henüz repertuarında
olmayan müsterih bir vedayla git
Herkes ve her şeyden habersiz, ben bilmeyeyim mesela
profiline yarı çıplak halini koyup kaslarını göstermeye çalışan beyinsiz tiplerle dolmuş burası. yazık eskiden çok daha güzel bir yerdi bu platform. durmadan mesaj atıyorlar. yemin ediyorum midem bulandı görüntülerinden.