Evet yine sonunda hüngür hüngür ağlayacağımız bir kitapla geldim. Beyza Alkoç'un Kar Küresi kitabının devam kitabı olan Kar Tanesii
Konusundan bahsedecek olursamm;
Her şey Kar Küresi Psikolojik Merkezinde başlıyor. Eylül Sosyal anksiyete bozukluğu, panik atak ve majör depresyon hastası. Ve buraya iyileşmek için geliyor. Ama onu iyileştiren Doktorlar değildi. Merih'ti... Merih'in olayı ise bambaşka. Obsesif kompulsif bozukluluk hastası. Yani elleyemiyor, dokunamıyor. Ama o sadece ona dokunabiliyor... Eylül'e
Onlar birbirine iyi geliyor, onlar birbirini iyileştiriyor...
Ama o hastalık onlardan daha güçlü...