Bu eserden sadece kitap diye bile bahsetmek az geliyor bana. Çok iyi gerçekten çok anlamlı, çok derin. Bu eser okuyucusuna empati yaptıran bir eser. Platonik olan saplantı gibi gözükse de aslında saf, temiz ve çocukca olan gerçek sevgiyi anlatıyor daha doğrusu iliklerinize kadar yaşatıyor. Sanki o duygular bizimmiş hissine kapılıyorsunuz sanki biz yaşamışız gibi. Bu kadar his karşıya direkt ve yalın doğru bir şekilde nasıl verilebilir? Bazı aşk romanları vardır, romanın kahramanına acırsınız, üzülürsünüz. Bu eserde bu olmuyor. Sizi öyle bir çekiyor ki içine nefesinizi tutarak okuyorsunuz ve o anda bitiyor kitap. Bir, iki saatlik dünyadan kopuş ve platonik aşkın içinde kayboluş.