Üniversitede ki hocamın tavsiyesi üzerine okuduğum bir kitap. Daha çok askeri taktikler üzerine kurulmuş bir eser olmasına rağmen yöneticilerinde okumasında fayda var diye düşünüyorum.
Gündüz kitap okumuş olan kitap kurtları bu saatte yorgun gözlerle uyumaya başlarlar ama gündüz kitap okumayıp bu saatte yalnız hülyalara dalanlar "iyi gecer", "hadi beni yolcu edin" vs. mesajlarıyla aslında bir teselli mesajı beklemektedirler. Beni bağışlayın samimi düşüncem bu.