3 günlük ömrü olan kelebek
Papatyaya aşık olur ❤
Ancak ölümüne saatler kala
Seni seviyorum der
Papatya ise🌼...
Sadece bende diyebilir
Sonra kelebek ölür😔
Papatya
Neden daha önce
Sevdiğini söylemedi diye
Üzüntüsünden hasta olur
Yapraklarını dökmeye başlar
Ve döktüğü her yaprakta
Seni seviyorum der
Ve sonunda o da ölür
O günden sonra
Sevdiğini söylemeyen herkes
Papatyaya🌼 sorar
Seviyor mu
Sevmiyor mu diye