“Şimdi kılıksızım fakat
Borçlarımı ödedikten sonra
İhtimal bir kat da yeni esvabım olacak
Ve ihtimal sen
Yine beni sevmeyeceksin.
Bununla beraber pazar akşamları
Sizin mahalleden geçerken,
Süslenmiş olarak,
Zannediyor musun ki ben de sana
Şimdiki kadar kıymet vereceğim?”
-Orhan Veli Kanık
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
I Want to Die but I Want to Eat Tteokbokki
Kitabın yorumlarında sürekli insanlar karakterin ne kadar kendilerine benzediğinden falan bahsediyordu, dolayısıyla kitabı okurken kendimi bulmayı bekledim. Ama ilk başlarda kıza (yani yazara) aşırı sinir oldum çünkü en ufak bir şeyi bile dünyanın en büyük sorunuymuş gibi görüyordu ve cidden psikolojisinin bozuk olduğu belliydi. Bana hiç benzemiyordu ancak sonlara doğru kendime benzettiğim noktalar oldu, yalan değil. Kendimle ilgili aydınlanmalar yaşadım ama daha çok bu tarz insanların ne kadar çok olduğuna daha çok şaşırdım. Hayat onlara çok daha zor olmalı. Yani aşırı anksiyetik birisi değilseniz kendinizi bulamazsınız bu kitapta. Yine de okuması keyifliydi, 2. kitabını da bulursam okurum.
“Just because you like one thing about a person, you don't need to like everything about them. And just because you don't like one thing about a person, it doesn't mean the person as a whole isn't worth your time. I think you should get in the habit of thinking differently.”