şeymanur

şeymanur
@sym_wlf
Ne için varsan onun için yaşa Hikmet Anıl Öztekin
Bir şeyi ikinci kez yapmak zorunda kaldığınızda hiç ilki kadar güzel olmuyor. Bunu fark etmiş miydiniz ?
Sayfa 77
Reklam
-" Siz hiç gerçekte olan şeyleri farklı bir şekilde hayal etmez misiniz ?" -"Hayır." -"Ah, bayan ... Marilla , o kadar çok şey kaçırıyorsun ki !"
Sayfa 77
"Ah, kendim hakkımda bildiğim şeyler anlatmaya değmez, tabii eğer kendimle ilgili ne hayal ettiğimi anlatmama izin verirseniz sözlerimi çok daha ilginç bulursunuz."
Sayfa 54
Benim hayatım gömülü umutlarla dolu bir mezarlık.
Sayfa 53
Her şey bu kadar güzel olduğu için hemen biteceğini tahmin etmeliydim.
Sayfa 33
Reklam