şeyma

şeyma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
2020 1. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 20,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan kendisiyle tamamen yalnızdır.
Sadece kendim için öleceğim;çünkü diğerleri için çoktan bir ölüyüm.Tanrım,Tanrım! Hiç böylesine yalnız olmamıştım.
"Eğlence bizim gibiler için değildir. İnsan yükünü mezara kadar taşır."
Burada insan mutlu olabilir.Bir kez olsun buna ben de sahip olmak istiyorum. Bir kez olsun dünyanın ne kadar güzel oldupunu kaygısızca hissetmek;elli yıl sonra bir kez oldun hesap kitap yapmadan; dosyalar ve pazarlık olmadan birkaç parlak hünün tadını çıkarmak istiyorum.Bir kez,bir kez...İnsanlar beni gömmeden.. Altmış beş yıl...Tanrım! Ölüm elini bedenine uzattığında ne para ne de doktorlar yardım edebilir. Ölüm gelmeden önce birkaç hafif nefes almak istiyorum.