Kıskançlık çok acı bir duygudur, aşağıda olduğumuzun itirafıdır ve biz insanlar için dayanılmazdır. Oturup üzerinde düşünmek isteyeceğimiz bir duygu değildir. Onu kendimizden gizlemeyi yeğleriz ve davranışlarımızı dürtüledeğini fark etmeyiz.
Varlığınızın biraz soğukluğu olmalı, sanki başkaları olmadan da yapabilirmişsiniz gibi hissetmelisiniz. Bu durum insanlara saygıya değer biri olduğunuz hissini verir, fark etmeden gözlerindeki değerinizi yükseltir. İnsanların sizin peşinizde koşmak istemelerine yol açar.