suzan

O kadar üzgün, endişeli ve tedirginim ki kitap okumak psikolojik olarak bir nebze daha iyi olayım diye bir sığınak... Dilerim enkazda kalanların hepsi sağ çıksın yaralıların hepsi sağlığına kavuşsun ve buna sebep olanların hepsi tek tek en ağır cezayı alsın.
Deprem