Bayiliyorum gotik romanlara. Meshur dracula... okunmasa olmaz, o kadar akici, o kadar gizemli ki, bayilarak oludum. Zaten klasik eser, sadece son 100sayfasi cok iyi akmadi genele vurursam. Olsun, dunya boyle bir eser kazanmis, vampirlerin babasi, gunumuz sinema,kitap,tiyatrolarina en buyuk ilhami vermis. Yaz aylarinda da eglenceyle okunacak klasik eser.