Artık tek başımayken o yalnızlığı hissetmiyorum. Dönüştüğüm Ari’yle vakit geçirirken çok daha rahatım. Yeni Ari çok kötü sayılmaz. Muhteşem biri değil. Ama çok kötü sayılmaz.
Ne gariptir ki kendimi bulduğumu ya da bulmakta olduğumu hissettiğim pek çok an yaşıyordum. Sonra kendimi yine kaybolmuş gibi hissediyordum. Sebepsiz yere. Sadece kaybolmuş gibi hissediyordum.
Sanat için yazmıyorum. İçimde söylemek zorunda olduğum şeyler var ve bunlar kendime söylemem gereken şeyler. Benim çözmem gereken şeyler. Söylemem gereken şeyleri söylemezsem ölecekmişim gibi geliyor.